Vandrehistorier i Træden lørdag d. 15. august kl. 13.00 – ca. 19.

Vi gentager succes’en (synes vi selv) fra sidste år og arrangerer Vandrehistorier i Træden igen.
Kl. 13.00 mødes vi i forsamlingshuset til velkomst. Derefter er det muligt at gå rundt til steder i Træden, hvor der bliver fortalt historier for både små og store, unge og gamle. I løbet af eftermiddagen kan man nå at høre 5-6 historier.
Der kan købes kaffe og kage i forsamlingshuset.
Dagen slutter af med samling i forsamlingshuset, hvor vi har fået fat i en fortæller udefra til at fortælle for os allesammen.
Derefter spiser vi sammen: Pizza bestilt udefra + salat.
Info og pris om tilmelding kommer senere. Det er også muligt kun at være med til en del af dagen.
Mvh Leif, Lisbeth, Henning og Lissy