Fredag den 26. juni kl. 15.00–17.30 inviterer Forsamlingshuset til fredagscafé – og samtidig fejrer vi indvielsen af den nye pavillon.
Der vil være mulighed for at købe kaffe, kage, sodavand og øl.
Vi håber, at mange har lyst til at kigge forbi til et par hyggelige timer og ønske hinanden en god sommer ![]()
![]()
Har du lyst til at bage en kage, må du meget gerne skrive en kommentar her eller kontakte Else på 40 37 74 87. Der vil naturligvis være gratis kaffe og kage til alle kagebagere.
Vi ses

